Експертне оцінювання результатів навчання і компонентів освітньої програми (робота у МіГ)
Шановні експерти, просимо Вас обговорити і висловити колективну думку щодо відповідності фокусу освітньої програми визначеним результатам і компонентам програми (навчальним дисциплінам), враховуючи особливості галузі охорони здоров’я.
Фокус освітньої програми «Публічне управління та адміністрування у галузі охорони здоров’я»:
Акцент на публічному управлінні та адмініструванні у сфері охорони здоров’я на регіональному та місцевому рівнях в умовах трансформаційних змін і кризових ситуацій для забезпечення якості медичних послуг.
Особливості програми |
Програма призначена для здобувачів, що мають певний досвід професійної \ управлінської діяльності, прагнуть до саморозвитку і самовдосконалення компетентностей, які необхідні у період змін у галузі охорони здоров’я; формує психологічну готовність до виконання професійних завдань і функцій в умовах кризових ситуацій (у т.ч. у період пандемії).
Прикладна спрямованість на управління та адміністрування із застосуванням сучасних технологій (зокрема eHealth) і методів, спрямованих на ефективну діяльність медичних закладів на ринку медичних послуг, а також у непередбачуваних ситуаціях. |
Експертне завдання 1.
Вам запропоновано перелік результатів навчання за освітньою програмою «Публічне управління та адміністрування у галузі охорони здоров’я» (додається), які визначено її розробниками.
Просимо Вас обговорити у групі їх професійну цінність і практичну значущість, враховуючи ФОКУС освітньої програми і особливості галузі охорони здоров’я.
Сформуйте колективну думку щодо оцінювання їх значущості для фахівця з публічного управління та адміністрування та зробіть відповідні позначки у таблиці (додається).
Експертне завдання 2.
Обговоріть у групі і сформулюйте колективний висновок щодо відповідності навчальних дисциплін (перелік додається) визначеним результатам освітньої програми (додається). Ви маєте можливість обрати в якості результатів ЗНАННЯ та розуміння або УМІННЯ.
СткйххолдериЕкспертне оцінювання результатів навчання і компонентів освітньої програми