Профіль програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників «Педагогіка вищої медичної школи»Загальна інформація |
|||
Повна назва програми |
Педагогіка вищої медичної школи |
||
Форма підвищення кваліфікації |
Денна, очно-дистанційна, заочна |
||
Цільова аудиторія |
НПП, що мають стаж НП діяльності – до 2 років |
||
Місце виконання програми |
м. Маріуполь (очна, заочна, дистанційна), Ліман (заочна, дистанційна) |
||
Передумови |
Вища освіта відповідно до рівнів 7,8 НРК. |
||
Вартість програми |
На безоплатній основі для НПП, які працюють на постійні основі у ДНМУ. На оплатній основі для зовнішніх сумісників (згідно із кошторисом, який щорічно затверджується на календарний рік) |
||
Кількість учасників |
Мін. – 8 осіб, мак. – 15 для очної форми (10 – для дистанційної) |
||
Графік освітнього процесу |
Визначається розкладом занять. Можливо поєднання очної (аудиторної), дистанційної форм роботи |
||
Мови навчання |
Українська, англійська (окремі теми) |
||
Можливість надання подальшого супроводу |
Так: індивідуальне консультування викладачів у визначені часи; можливість користування ресурсами, авторськими мультимедійними лекціями у період навчання та протягом 3 місяців по завершенні програми |
||
Додаткові послуги |
Визначаються у додатковій угоді про надання освітньої послуги |
||
Документ, що видається за результатами ПК |
Сертифікат встановленого зразка про підвищення кваліфікації за програмою |
||
Розміщення опису програми |
Офіційний сайт ДНМУ, сайт кафедри організації вищої освіти, управління охороною здоров’я та гігієни, платформа MoodleCloud |
||
Мета програми |
|||
Формування професійної педагогічної компетентності НПП як здатності здійснювати функції викладача вищої школи і організовувати види діяльності на достатньому або задовільному рівнях. |
|||
Характеристика програми |
|||
Предметні області |
Теорія і практика вищої освіти, вища медична освіта, педагогіка вищої школи, дидактика навчання |
||
Фокус програми |
Педагогіка вищої школи в умовах реформування медичної освіти і запровадження внутрішніх стандартів забезпечення якості |
||
Особливості програми |
Призначена для викладачів, які мають досвіду роботи у вищій школі від 0 до 2-х років; мають досвід роботи понад 2 роки, але за результатами попереднього (вхідного) тестування показали низький рівень сформованості професійної педагогічної компетентності; |
||
Можливості програми за результатами опанування |
Академічні: подальший методичний супровід викладача протягом 6 місяців за тематикою програми |
||
Професійні: результати враховуються при оцінюванні якості професійної діяльності НПП, обрання його за конкурсом; призначення на посаду |
|||
Тривалість програми |
180 год. 6 кредитів ECTS. |
Аудиторні 120 год. \ 4 кредити |
Самостійна робота, підготовка і захист проекту: 60 год. \2 кредити |
Форми атестації |
Залік: виконання підсумкового тесту і підготовка кваліфікаційної роботи |
||
Викладання та оцінювання |
|||
Підходи до викладання та навчання |
Підходи: компетентнісний, професійно-орієнтований, комунікативно-спрямований, діяльнісно-операційний, які спрямовують на ефективну організації роботи у різних режимах для досягнення програмних результатів | ||
Види, форми організації навчання |
Комбінація різних видів лекцій, семінарів, практикумів, тренінгів. | ||
Методи навчання |
Організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання та мотивації діяльності; само\взаємоконтролю, корекції (само\ взаємокорекції) за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності; бінарні. | ||
Оцінювання результатів |
За 200-бальною шкалою та шкалою ECTS (А, В, С, D, E, FX, F); зараховано \ незараховано.
Тематичне: тестування за результатами опанування змістом модулів (загалом – 100 балів) Підсумкове: 50 балів – комплексне тестування (або е-тестування); 50 балів – виконання роботи (проекту); |
||
Програмні результати |
|||
Знання та розуміння |
|
||
Застосування знань та розумінь (уміння) |
|
||
Формування суджень |
|
||
Забезпечення якості програми |
|||
Кадрове: розробники і виконавці програми |
Лобас Віталій Михайлович, завідувач кафедри організації вищої освіти, управління охороною здоров’я та гігієни ДНМУ доктор наук з державного управління, професор Соколова Ірина Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри організації вищої освіти, управління охороною здоров’я та гігієни ДНМУ; професор; стаж науково-педагогічної роботи – 27 років; автор понад 260 наукових праць за профілем програми. |
||
Матеріально-технічне |
Навчальна аудиторія з мультимедійним проектором; комп. клас на медичному фак-ті №3 на 15 посадкових місць |
||
Інформаційне |
Освітня платформа Moodlecloud, на якій розміщено ресурси до модулів, СР та виконання кваліфікаційної роботи. |
||
Навчально-методичне |
Силабус програми підвищення кваліфікації. Методичні рекомендації до виконання проекту. Методичний супровід для організації роботи на платформі. |